.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پاسخ به خبر منتشر شده در شمال نیوز
بیانیه اساتید و کارکنان دانشگاه علوم و فنون
در پی درج خبری با عنوان "کشف "كانون فتنه مازندران " توسط نماینده بابل " در پایگاه خبری شمال نیوز ،بیانیه ای از سوی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم و فنون مازندران ارسال گردید ...
بیانیه اساتید و کارکنان دانشگاه علوم و فنون

در پی درج خبری با عنوان "کشف "كانون فتنه مازندران " توسط نماینده بابل " در پایگاه خبری شمال نیوز ،بیانیه ای از سوی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم و فنون مازندران ارسال گردید که عینآ درج می گردد.

بسمه تعالی
مدیریت محترم پایگاه خبری شمال نیوز
با سلام
عطف به خبر کد 46465 مندرج در ان سایت خواهشمند است بیانیه اساتید و کارکنان دانشگاه علوم و فنون مازندران در پاسخ به خبر منتشر شده در سایت خبری شمال نیوز را در آن سایت درج نماييد.

ایجانبان جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه علوم و فنون مازندران ( غیر دولتی – غیرانتفاعی ) ضمن پایبندی به اصول و مبانی اسلام ، نظام و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه ، بدینوسیله اظهارات غیرکارشناسانه و نامعقول آقای کریمی فیروزجائی نماینده شهرستان بابل را در تاریخ 29/3/90 علیه دانشگاه علوم و فنون مازندران محکوم نموده و اعلام می داریم با عنایت به فرمایشات مقام عظمای ولایت « مبنی بر اتحاد رویه و پرهیز از هرگونه تهمت و افترا » ، به چه علت ایشان که داعیه دار پیروی از خط رهبری می باشد ، اینگونه بی اساس و بدون مستندات حرمت شکنی نموده و مقام و جایگاه یک دانشگاه را که در سطوح بالای علمی و فرهنگی قرار دارد به راحتی مرکز فتنه استان معرفی کرده است. دانشگاهی که مسابقات قرآنی را برگزار نموده و نیز در سال جاری همایش و نمایشگاه استانی هشت روزه عفاف و حجاب را در سطح بسیار گسترده برگزار نموده و مورد تقدیر مسئولین استانی و وزارت متبوع قرار گرفته و نیز در سال جاری رتبه اول آزمون سراسری کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات را به خود اختصاص داده و چند رتبه دو رقمی دیگر را کسب نموده و در مسابقات المپیاد دانشجویی منطقه 2 کشور در بین دانشگاههای بزرگ رتبه اول را کسب کرده و یکی از اعضای هیأت علمی اش در زمینه پژوهشی در کشور جزء 5 نفر از اساتید برتر در میان دانشگاههای مطرح و سرشناس را به خود اختصاص داده چطور می تواند رسالت عظیمی که بر عهده دارد ، از انجام آن سر باز نهد؟!

اگر چنین بود چرا ایشان تاکنون از این جریان صحبتی به میان نیاورده و الآن که نزدیک به انتخابات مجلس است ، این گونه مطالب را بر زبان جاری می سازد؟

چرا محیط آرام دانشگاه را تنش زا می نماید؟

چرا محیط پاک و روحانی دانشگاهی را وارد بازی های مضحکانه سیاسی خود می کند؟

مردم شریف بابل ، با درک و شعور بالا مطلعند که افرادی با این دیدگاه ، فرصت طلبی را برای منافقین و فتنه گران مهیا می نمایند.
حال از آقای کریمی که هم نماینده این شهرستان و نیز عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس محترم هستند ، خواستاریم شناخت خود را از شهرستان بابل و به خصوص دانشگاه علوم و فنون مازندران (اولین دانشگاه غیرانتفاعی کشور با بیش از 20 سال سابقه و خدمات) بیشتر نموده تا به طور سنجیده و مستدل اظهار نظر نمایند، تا هم از اجر و قرب معنوی برخوردار گشته و هم این که خود را دور از «نارٌ حامیه» قرار دهند.


« اِنَ الله بما تَعملونَ بَصیر»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اصغر 3 تير 1390
واقعا از اینکه نماینده ای مثل آقای کریمی نماینده شهرستان بزرگ بابل است بی نهایت متاثر ومتاسفیم ایشان به جای اینکه از دانشگاه خوب علوم وفنون که ازلحاظ علمی در رتبه بسیار بالایی قراردارد حمایت نماید این دانشگاه را وارد مسائل سیاسی می کنددرضمن هیچ یک از مردم شریف بابل ایشان را یک اصولگرای واقعی نمی دانند چون همیشه یکی به نعل می زنه یکی به میخ وثبات حزبی وفکری نداره
نا شناس 4 تير 1390
اصلا بايداعتبارنامه اش باطل شودتا.............................
دانشجو 4 تير 1390
سلام اقای کریمی هیچ وقت شتابزده حرفی نمیزندقطعا بابت حاشیه این دانشگاه ازمراجع ذیصلاح اطلاع داشت که اینطوری همه چیزرا برملا کرد حالا ما که میدانیم درعلوم فنون بابل چه خبره
نا شناس 4 تير 1390
بخدا اینها همه دروغگو و منافق هستن. من خودم فارغ التحصیل این دانشگاهم. افرادی مثل دکتر سروش(کوچک زاده) و دکتر جوادیان و . . . که نه تنها نظام رو قبول ندارند بلکه حتی پیامبر و اسلام رو هم زیر سوال می برند. فقط کافیه یه روز برید سر کلاس های درسشون. این رو هم بگم که در جریان فتنه 88 تنها 13 نفر از دانشجویان این دانشگاه در تهران بازداشت شدن؟؟؟؟ تحصن ها و تعطیلی کلاس ها و . . . که با لطف این اساتید محترم انجام می شد به کنار و هزاران دلیل دیگر که فرصت بیان ندارند. بنظر من آقای کریمی باید با رو کردن سوابق درخشان این افراد!! جواب دندان شکنی به آنها بدهد.(لطفا درج کنید. اسامی رو هم فقط برای تنویر افکار عمومی نوشتم).آقای کریمی شما باید بیشتر و بطور جدی تر چهره ی پلید این آدمها رو افشا کنید. بخدا که این دانشگاه شده مرکز فتنه و فساد. کافیه به حیاط دانشگاه و روابط دخترها و پسرها نگاهی بیاندازید.
کارمند شرکتی سابق این دانشگاه 4 تير 1390
مگرهردانشگاهی که از نظر علمی بالا باشد باید گفت این دانشگاه در مسیر انقلاب و اسلام است ؟؟ اگر این طور بود که دانشگاههای معطبر در غرب باید داعیه دار اسلام بودند پس بنابراین مواظب کارهای جنبی بعضی از افراد باید در این جور دانشگاهها بود.من حرفهای کریمی را تایید میکنم.
نا شناس 4 تير 1390
آقای رمدانی شما معمولا کامنت مرا حذف میکنی بدون اینکه اهانتی به کسی کرده باشم صرفا به خاطر اینکه جنابعالی ممکن است از کسی خوشت بیاید یا از کسی خوشت نیاید اما رسالت اطلاع رسانی کمتر از رسالت سایر هدایتگران جامعه نیست وخدای نکرده به خاطر دنیای دیگران ,آخرت خود را خراب نکن.رفتار وتصمیمات آقای کریمی متاسفانه بسیار سخیف وبچه گانه است.نگاهی به کارهای ایشان در این چند سال بیاندازید از مصاحبه های افراطی با روزنامه ایران گرفته تا تعویض مدیران شهری واستانی بدون اینکه ضعفی داشته باشند صرفا زیربار خواستها وسفارشات فردی ایشان نمی رفتند تمام کارش این میشد که به وزارتخانه مربوطه رفته ومدیر مربوطه را به زیر بکشد.تاسف اینجاست که افراد جایگزین شده از ضعیف ترین افراد ممکن بوده ,روسای ورزش,آموزش وپرورش بابل,پیام نور و... واقعا باید به حال این مردم گریست.شش ماه تمام کار آقای کریمی این بود که به مخابرات ایران ووزارت فن آوری اطلاعات برود تا مهره خود را در مخابرات مازندران بکارد الان ملاحظه بفرمایید عملکرد مدیر عامل جدید را.دفترش شده ستاد آقای کریمی عملا کار تخصصی به حال خود رهاشده از نظر مدیرعامل شبکه موبایل ودیتای استان بهترین بوده وهرچی مشکل است از قبل می باشد.یک نوع سر درگمی در مخابرات هست امروز حرفی میزند فردا پس میگیرد.بسیاری از مدیران وکارکنان براساس عرقی که دارند کار میکنند وسعی میکنند آبروی این تشکیلات عریض وطویل را نگهدارند او بسیاری از کارها وتصمیمات را خودش نمیگیرد...آقای کریمی آیا این خدمت به مردم بابل ومازندران است یا خیانت به آن.اکنون اعضای ستاد شما وبرادرت هرگونه میدانداری در مخابرات میکنند و این بیچاره را یارای مقاومت در مقابل خواستهای بی پایان شما نیست.
باید پاسخگو باشند 4 تير 1390
بنده برای خودم و تمامی بـابــلی های فهیم و همیشه در صحنه متاسفم که شهرستان بـزرگ ما باید یک نماینده ایی رو تحمل کند که فقط به درد انتقاد کردن و خیانت میخورد..
بـابــلی ها 12 اسفند 1390 نقطه درخشانی برای برون رفت از این گرداب خیانت
نا شناس 4 تير 1390
تکذیب خبر معقول توسط خود كانون فتنه مازندران ......?
استاد 4 تير 1390
کریمی بهتره که دیگه توی انتخابات مجلس شرکت نکنه چون مطمئناً رای نمیاره .
سینایی 4 تير 1390
بـابــل بـزرگ یک نماینده ایی به مراتب بزرگتر میخواهد..بـابــلی ها چشمانتان را باز کنید و با تفکر انتخاب کنید
نا شناس 5 تير 1390
اصلا کریمی در حدی نیست که در خصوص اولین دانشگاه غیرانتفاعی ایران این نظر رو بده . بابلیهای عزیز در انتخابات به کریمی نشون میدن نتیجه تفرقه اندازی در شهر بابل چیه .
شهروند بـابــلی 5 تير 1390
بـابــل بـزرگ ، نیازمند نماینده ایی بـزرگ . .
بـابــلی بیدار باش . . سحر نزدیک است
نا شناس 5 تير 1390
به نماينده بابل بايد گفت ا يشان نماينده شهرستاني بزرگ است كه مرحوم نوشيرواني در دهه پنجاه كه شخصت دانشگاهي نبود دانشكده فني را پايه گذاري نمود بهتر است در جهت تقويت دانشگاهها گام بر داريم و مسئو لان دانشگاه بهتر است از اين نماينده دعوت كنند با پرهيز از مسايل حاشيه اي در يك جلسه مناظره در محل دانشگاه تاواقعيت ها روشن شود جاي بر گزاري مناظره علمي دانشگاه ميباشد و هردو طرف تا آن روزخويشتن داري كنند ورضايت خداوند را در نظر بگيرند.
نا شناس 15 تير 1390
از کسی که معلوم نیست چطوری مدرک دکتری گرفته بیشتر از این انتظار نمی ره.برای درک یک محیط فنی شعور مهندسی لازمه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.